31 ian. 2012

Clatite cu branzica la cuptor

Aseara mi-era pofta de ceva dulce. Asa ca am facut clatite cu branzica la cuptor. Imi plac la nebunie, dar nu fac des pentru ca nu suport partea cu prajitul clatitelor... dureaza mult si ma scoate din sarite. Insa din cand in cand mai trec peste aspectul asta. Asadar:
Am amestecat intr-un bol 3 oua, un pliculet de zahar vanilat, lapte si faina. Cantitatile si le alege fiecare in functie de numarul de clatite dorite... Important este sa iasa o compozitie ca o smantana. Poate chiar un pic mai apoasa.
Se unge tigaia cu o picatura de ulei (sau margarina, cum va place) si cand se incinge se toarna un pic din compozitie. Eu, la tigaia mea, pun cam jumatate de polonic... Si tigaia mea nu e foarte mare :D Rotiti tigaia casa intindeti aluatul si lasati pe foc pana capata o culoare aurie. Apoi intoarceti clatita. Haideti ca stiti sa faceti clatite... :D Daca nu, lasati un comentariu si va invit la mine sa va invat :)
Booon... dupa ce am terminat de prajit toate clatitele, amestec intr-un castronel branza pisata cu furculita (telemea de vaca), 2-3 oua si cateva linguri de zahar. Dregeti dupa gust :)
Se ia o clatita, se pune o lingura de compozitie pe ea apoi se impacheteaza in forma de patratel. Se indoaie intai doua parti apoi si celelalte doua si se prind deasupra cu o scobitoare. Dupa ce le umpleti pe toate, le puneti intr-o tava si le bagati la cuptor.
Nu am un timp anume... eu le las pana vad ca se "prajeste" branzica cu ou ce curge pe langa (inevitabil va curge). Oricum, va dati seama "din ochi" daca mai trebuiesc lasate sau nu :)
La final... le-am scos pe un platou si m-am indopat ca purcelu'.

Pofta buna si voua! :*


p.s: - pun poze cand ajung acasa
- in umplutura puteti adauga si stafide :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi parerea ta!