31 ian. 2012

Ultima zi din ianuarie...

... se dovedeste a fi una extrem de geroasa. Friiiiiiigggg!!! Am iesit afara la tigare si nu mai nimeream sa intru mai repede in birou. Niciodata nu am iubit biroul asta atat de mult.
Mmm... a trecut si prima luna a anului 2012... repede mai trece timpul asta. Parca ieri sarbatoream Revelionul, trecerea in noul an... faceam noi rezolutii, promiteam sa fiu "altfel". Stim cu totii vorba "la anu' o sa... si o sa... si o sa". Apoi, pe parcursul anului zicem "anul asta n-am apucat. lasa, la anu" :P
Mari rezolutii nu am avut. M-am rezumat la chestii mai putin pretentioase... daca de obicei imi doream ca in noul an sa fiu mai calma, mai rabdatoare si mai intelegatoare si nu reuseam... anul asta mi-am propus doar sa fiu la fel ca si pana acum (sau mai rau), pentru ca se pare ca asa ma pricep eu cel mai bine sa fiu :D
Mi-am propus doar sa ma distrez mai mult, sa visez mai mult... sa fac mai mult sport... si sa iau BAC-ul! Asta e cea mai cea chestie...
Fac cursurile la f.r la un liceu particular si materia predata e... kko. Asadar, singura modalitate de a face fata este sa invat acasa. Si nu e usor deloc :( Mai ales cand mai si muncesti...
Heh... "bucurosi le-om duce toate". Nu o sa crap din asta, fie cum o fi :)

Hei, am vazut pe net: de joi ninge iar!!! Iupiiii!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi parerea ta!